thelooksheltie

Alla inlägg den 24 mars 2011

Av Joline - 24 mars 2011 21:51

Joline har nu blivit 11 veckor hon är en härlig liten krabat och går nu mera under smeknamnet Prinssesan här hemma. Ja det föklarar kanske en del...


Just nu leker vi mest, Joline har inte så mycket kamplust så vi jobbar för att få igång den och det går helt klart åt rätt håll, men av den anledningen blir det inte jätte mycket träning utan vi lägger mest tid på att leka tillsammans. Snurra kan hon ju sedan tidigare så hon snurrar mest hela tiden, endel stå träning blir det dock, både på bordet och på marken, jag har tränat in nostraget men inte börjat använda det i någon form av träning ännu, men idag kunde jag inte hålla mig ifrån träningen och började med lite bakbenskontroll. Jag filmade lite andra passet vi tränade hon lär sig väldigt fort. Men då jag helst vill belöna med lek och det inte riktigt fungerar på Joline ännu vill jag inte träna henne för mycket utan se till skapa en ordentlig kamplust, för föremål/jaktintresse har hon det är bara just kamplusten som behöver ökas.


Här kommer 11veckor bilderna:


  


(Det blåste lite mycket)  

 

Och här är filmen från idag.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Joline's träningsblogg

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards